Test

Slut på denna helg!


Har haft fullt upp denna helg med lurventussen Lizzy, som jag var barnvakt åt.
Jag var helt slut på eftermiddagen när hon hade åkt hem (de var vi nog båda två). Det är ansträngande att ha en valp men skit kul på samma gång. Det blir mycket ut och in...Igår sov hon till klockan 21, då skulle jag titta på tv och hon leka - så de gick sådär med mitt tvtittande igår. Idag var vi ute och lekte i nästan två timmar i snön. Vi gick för att hälsa på Hera som hon skällde på i 10 minuter, tills Hera ledsnade och sa till henne. Om de gjorde ont i mina öron så vad gjorde det inte i hennes av Lizzys skällande, så jag förstår henne. Då blev det mycket bättre, sen busade dom i snön på baksidan och hade jätte roligt - så hon var nog lagom trött när hon åkte hem.
Så idag eftermiddag har jag legat och tittat på film med pappa In the electric mist, mycket bra film! 
Till middag blev det kötterfärssås och makaroner, rester från i onsdags då min underbara Linnea och Ola var här och åt mat. 
Ikväll blir det morden i midsomer - ha en bra kväll! 






Kommentarer
Postat av: Tobias

Schysst bild!

Visst är hon fin, min hund.

Tack för barnvakteriet, hon är fortfarande trött.

2011-01-09 @ 18:47:23

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0