Test

Norrlandsuppdatering!

Den här semestern har inte hittills blivit var den var tänkt för - jag har i princip gjort tvärtom vad jag skulle göra...
Men de gör ingenting för just nu är jag nöjd ändå - jag känner mig på mycket länge rätt glad!

Igår åkte jag spark för första gången i mitt liv och det var ju oxå en upplevelse när jag körde om bilarna i nedförsbacken i 50knyck, Emma fick skrika på dom att flytta på sig eftersom det saknas tuta på sparken. Jag antar jag var ganska duktig för att vara nybörjare, dels för att vi kom före syrran och Jim ner och dels för att jag inte körde in i snövallen (det fick jag höra att Emma gjorde rätt ofta) -därför körde jag!
Igår var oxå jag och Emma in till Övik en sväng och kollade in läget. Det är större än Södertälje men lika tråkigt...
Dom har en gata som det inte finns snö på! Hel mysko och fult - överallt utom på den gatan fanns det snö!

I söndags var vi ute och åkte snowracer eller "bob" som dom kallar det här:

Jim 

Syrran & Emma

Igår läste jag ut min bok och jag kan verkligen rekommendera den "100åringen som klev ut från fönstret och försvann" Inte konstigt att den ligger etta på boktoppen -länge sen jag skrattade så mycket av en bok!

I övrigt planerar jag min hemresa: Ut från bussen - in genom dörren - förbi pressbyrån - ut och över gatan - in till T- centralen - läs på tavlan - köp biljett - leta reda på rätt spår - kliv på tåget mot nykvarn...
Puss & kram

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0