Test

IKEA första gången för iår

Ja, men de måste väll vara så?! Helt otroligt men sant!
Blev en dyr historia på 600, men nu är alla tavelramar köpta och min fotovägg kan äntligen bli helt klar. Bara bilderna som ska beställas...
Det blev oxå en ny liten badrumsmatta, den andra börjar se så tråkig ut.
Två tavelhyllor som jag suktat efter länge, men dom långa var slut. Så det fick bli två små istället.
Ljus till mig, ljus till mamma
En pressent till pappa - TEFLON stekpanna
Ah det var väl typ allt...
Jag räknade med en snabbis på Ikea (hade glömt bort att Rasmus skulle med) Men det var en upplevelse det oxå ;) Två timmar senare är jag ute iallfall och får åka hem, vilket jag inte gjorde utan jag åkte hit där jag sitter nu. Hade glömt jag skulle vara hundvakt ikväll ät mina små älsklinpälsklingar!
En ser jag fötillfället... 

Can you kepp a secret?
Can you kepp a secret?
I´m i love with you 


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0