Test

Jobbsökande....

Igår var det in Taxi-Ida in till södertälje och när jag ändå var där tänkte jag varför inte åka till Gnesta?!
Så då åkte jag och hälsade på Kajsa som var helt död! Så då åkte vi till stopp och handlade lite mat...
Lövbiff m Pommes & bearnessås, mycket gott när Ida lagar!
Efter mat & prat blev det hemgång fort, fort...
Hem till 4hjulingen! Åhhh vad kul det är att åka man släpper allting, alla känslor och tankar är som bortblåst när man åker. Älskar de!!! 

Idag har jag varit hemma, inget ovanligt... 
Har skrivit om mitt cv & personliga brev, och skickade in till Willys & Ica igen. Man måste göra det var tredje månad etersom cvét bara sparas så länge! Åhh jag vill ha ett jobb NU! 
Var nere på förskolan idag oxå för att skriva ut några papper och om jag har riktigt tur så kan jag få jobba i 3 månader, men som sagt de var om jag hade tur! 
Så är läget nu! 
Förövrigt längtar jag till måndag för då ska jag klippa mig, hoppas att man ska bli lite gladare av de! 

Här kommer lite bilder på Matti när han vindsurfa förra veckan... 
(tyvärr har ja inte redigerat dom, för jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra) 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0