Test

Torsdags städning!

På dagen planering står det:
Städning
Tvättning
Redigera bilder 

Fullt upp med andra ord... 
Tanken var att jag skulle städa igår efter jag kom hem från min promenad (försöker gå igen varje dag)
Men då "träffade jag Ola och åkte en tur med honom i lastbilen. Sen blev jag av släppt hemma och då ringde min syster och ville åka till K ruta och då kom jag på att jag skulle ju åkt till bahouse och köpa en sak. så då blev det både och + en tur till Mariefred. Malin körde hem och även om hon har körkort nu så är hon inte särskilt trygg i trafiken. Blinka och gasa samtidigt, det gick inte, sen kollar hon alldeles för mycket på hastighetsmätaren så det blir ojämn körning (mådde lite illa) Men hon lär väl sig får man hoppas!
Efter den åkturen var jag ju tvungen att åka lite 4hjuling, ÄLSKAR DET! Det blev ganska länge, var inte hemma fören 9 igår. Men då hade vi varit på "fest" oxå ;)
Inatt väcktes jag av att larmet gick på bilen, hade pappas bil. Satan vad det lät!
Har ingen aning om vad som utlöste det heller... Det är väl dom här spökena som har flyttat in här!

Nä nu är det bara sätta igång med det jag skulle göra idag
Uppdaterar kanske senare....


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0