Test

Fem veckor har gått...

Fem veckors stress, skrik, gråt, dumma Ida,
MEN
otroligt mycket roliga stunder med kramar, pussar och kärlek
är slut...
Jag kommer sakna det! Även om det har känts skit vissa mornar när det är helt kaos, barnen bråkar och slår varann, en annan gör illa sig och börja gråta och tre stycken sitter bredvid och sympatigråter och en famn och två händer räcker inte till!
Men efter ha pratat med ungarna som bråkar och fått dom hitta på en annan lek att leka, tröstat och blåst på barnet som gjort illa sig och dragit fram byggklossarna så dom andra barnen som sympatigrät får något annat att tänka på.
Då har jag verkligen älskat mitt jobb!
Sen har jag varit helt slut på kvällarna senast nio har jag legat i sängen...
Jag har fått jätte mycket beröm från mina arbetskamrater
och jag är så otroligt glad att dom tycker att det har gått bra dom här veckorna!
Man växer en liten bit till...
Nästa vecka ska jag börja på en en annan avdelning, blev tillfrågad om jag ville vara resurs.
Det blir tre dagar i veckan tillsvidare.
Får se hur det går... lite tvivel finns där... men man ska inte säga något fören man testat!
Det var all uppdatering om jobbet tillsvidare.
Personligen mår jag rätt bra nu faktiskt, känner mig glad!
I veckan har jag inte gjort så mycket, sovit typ.
I onsdags var jag hos Tiger och åt pannkaka, mycket gott och mycket efterlängtat att träffa min darling igen! 
Tiger kan verkligen få mig att skratt och må så bra!
I torsdags hade jag matgäst här, mycket trevligt!
Igår var jag hemma hos mamma och tittade på den galna proffesorn och pratade jobb. Hämtade pappa i mariefred senare på kvällen...
Ikväll blir det Gnesta och jejkväll hos Kajsa, mys!
Ha en bra dag allihop så lovar jag att jag ska bli bättre på att uppdatera här!
Puss och kram
Min älskling mår lite bättre nu, men dom har inte hittat något fel än så hon ska in på tisdag för att ta flera prover!
Min lilla älsklingpälskling, Ida äskar dig!


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0