Test

Uppdaterar, äntligen?

Helloj!
Uppdatering av bloggen och jobb har inte riktigt gått hand i hand den här veckan. Jag har bytt ut bloggen mot sömn istället + lite annat...
Men nu är det HELG för alla som inte visste de och jag ska klä på mig, hänga på mig kameran och gå ut och njuta av HÖSTEN!
Kanske drar ner till stallet hälsar på angelica som jag vet jobbar idag.
Så dax att börja dagen. 
Men jag lovar komma tillbaka lite senare och berätta lite mer om min vecka och min hemska dröm jag vaknade av imorse (ifall de finns någon som är intresserad)
Puss & kram så länge

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

JAAAAAAAAG är intresserad av allt som rör dig min vän. <3

2010-10-02 @ 15:52:38
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsan

hej bra där vännen :) njut av den fina hösten.

Ja jag vill höra drömmen skriv ner den! drömmarna vägleder oss hella tiden på komande utmaningar.

Puss å kraaaaaam

2010-10-02 @ 16:29:23

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0