Test

Zombie tänkning!

Kanske skulle skicka ett sms till Linnea om simning imorgon, men jag har ingen lust... Men det skulle behövas, jag ska tänka på saken! Men min hjärna fungerar inte riktig just nu, den upphörde att tänka igår... efter ha tänkt att det här var så jävla onödigt!
Det blev bara tomt och jag blev som en zombie som bara gör saker som måste göra! Är inte arg, bara ledsen och ingen lust till någonting!
Min nattsömn är inte den bästa heller!
Så sähär var min tanke idag på jobbet efter att ha sagt åt en unge att sluta att öppna och stänga dörrarna efter 10e gången.
"Hoppas att han klämmer sig och hoppas då att han klämmer sig riktigt jävla ordentligt!"
Inte riktigt rätt tankar man ska ha på en förskola direkt, men jag har verkligen inte humör....
Det var en hemsk dag!   

Jag är osams med Gud och känner att jag behöver åka upp och ta en diskussion med honom!

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0