Test

SovMorron!

Sjukt skönt det var, hade absolut ingen lust att gå upp idag så jag vaknade och somnade om till 11!
Jag tror jag tog in sömnen sen förra helgen...
(Komma hem 1 gå och lägga sig, gå upp vid 7 och sen åka till Ikea är inget jag rekommenderar en lördag och bakis!)
Man mår nämligen så otroligt illa!
Jag vet inte om jag berättade om festen, men den var kul!
Jocke hade lurat i Malin att jag var as full så hon hade ju typ skrikit i luren och frågat varför han inte ringt tidigare?!!!
Så sen när hon kom och hämtade fick jag ju bara spela med (och jag gjorde ett jäkla bra jobb om jag får säga de själv)

Den här veckan (nu tar jag bara det roliga)
Torsdag var jag på IKEA m Angelica, så mys...
Igår vart det Flen på förmiddan m Ola och hämta hans plog som han körde sönder när han plogade
och igår kväll kom Kajsa och åt middag... mera mys!
Jag bjöd på Fiduz alla varma mackor i ugn med beanessås, den maten passade tydligen Kajsa!
Det var väl allt roligt!
Tack för de!

Kommentarer
Postat av: kajsa

tack för igår vännen :) så god mat och trevligt sälskapp det måste hellt klart göras om.

puss o kraaam

2010-11-14 @ 17:30:44

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0