Test

Vadå är det inte fredag idag!!!

Ojoj åtta besökare idag och jag som inte har skrivit något, jag har inte ens något att skriva om!
Gick en långpromenad idag med Hera Pumphusrakan-Prästtorp-Björnbergs-Hem, lite otränad! Det känndes i kroppen när man kom hem...
Våfflor till middag blev det, Gott!

Fick sms från Konnie idag (vi brukar skicka lite fräckisar till varann)
Den bästa motorn i världen är vaginan.
Den startar med ett finger, den smörjer sig själv, den klarar av alla storlekar på kolvar, den byter olja själv var fjärde vecka.
Det är ju bara så jävla synd att att styrsystemet är så jävla komplicerat!
 
Valtra hälsar Hej!

Igår var hon så knasig den där lilla katten. Hon äger en rosa liten korg (som hon inte liggger i)
Men igår hoppade hon i med framtassarna och gick sedan runt med korgen runt hela varadagsrummet, hon är mycket knäpp den där lilla kissen...
Hon äger oxå en vit liten råtta som mamma/mormor köpt till henne på Ikea, den släpar hon runt överallt. Sist hittade jag den i matskålen.

Här har ni Disa

Världens raste Disa som just nu ligger på mattan som är hennes nya favorit plats. Känns så otroligt skönt att hon gjort sig hemmastad och hon är inte särskilt blyg för folk som kommer hit heller!





Och här har ni hon som skriver den här fantastiska braiga bloggen,
i sin nya NewHolland keps som hon har tjatat sen i sommras för at få (fast det var fel keps jag fick ändå)

Puss & Kram 




Kommentarer
Postat av: Maria

Min underbara Disa. Jag saknar henne, men hon mår inte bra när hon bor hos oss. Pussa henne från mig.

2010-03-09 @ 20:49:23
Postat av: kajsa

Naaaw Dissa är ju en kopia av min Lollo,gud så sött hon är,henne ser ja efram emot å få träffa.

puss fiduz

2010-03-09 @ 22:13:03
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Ååååhhh, uppdatering :D Fina kissar du har där hemma! Vi längtar efter att få träffa dom. =) Och så var det ju det där våffeljärnet.. Hmm.. (Mmmm!) Fin keps på fin tjej också.. dock synd att det inte står John Deere! :( PUSS!

2010-03-10 @ 07:02:50
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0