Test

Traktor Nord

NU ÄR DET ALTSÅ KONSTATERAT

Traktor Nord idag
Uppsala
Fast det känndes nästan som vi var kvar i Taxinge...
Där var Johan, VallaMicke, Lo, Per, Gustav, Olle W, Gustav W, Kjelle m.m
Bv väckte mig klockan kvart i nio imorse, ganska trött eftersom det blev rätt så sent igår med cv´t.
Hade egentligen inte tänkt att följa med och jag ångrar mig faktiskt att jag gjorde det.
Anledning till att jag ville åka var för att få umgås med Bv och göra något lite annorlunda istället för att bara vara hemma, titta på tv eller sitta i traktorn.
Jag har absolut inget emot Hasse, men det blir ju liksom mer dom två medans jag får gå på släptåg bakom.
Som sagt vi träffade en hel del människor men den jag pratade minst med va Bv, så jag kunde lika gärna stannat hemma. Den kännslan hade jag när ja kom hem.
Jag fick en keps till slut av Bäckman iallfall efter mycket gnällande enligt han.
Det blev heller inget lantmännen vilket jag hade hoppats på. 
Traktor Nord 11-16, det var den dagen de...   


Här får ni iallfall lite bilder från dagen:








Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilka fina bilder :) kepsen va jätte fin passar dej :)

hoppas du sover gott inatt nu och drömer vackra drömmar.

Jag tror jag vet nu vad det är som orsakar dina bröst smärtor.

Skriver det i nästa inlägg.

puss

2010-03-06 @ 00:10:06
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ont i bröstet kan du få när du har stressat under en längre tid såväl inom arbetet och privat liv.

Då kan man få symtom som Fysiska symtom som värk, bröstsmärtor, hjärtklappning, magbesvär, yrsel eller ljudkänslighet.

Symtomen kan bero på eventuella konflikter med andra, täta och kravfyllda relationer med andra människor, om arbetets krav är relaterat till egna kompetensen och givna resurser, känslan av att bli rättvist/orättvist behandlad, känslan huruvida egna krav och känslor beträffande prestationens utförande överensstämmer eller står i konflikt med omgivningens krav.

Så ingen fara det är nog inget farligt,jag tror att stress och oro har gjort att du får dessa symtom.

Ang domningar i händer så kan det bero på B12-brist eller dålig blodcirkulaton.

Hoppas jag har hjälpt dej lite :)

Pössar

2010-03-06 @ 00:22:51
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Olle Olsson

Hej jag är en traktorälskare som du, tänkte bara fråga om du också har problem med fördomar t.ex som att man måste va feta bonnen å snusa å ha sig för att köra traktor, hör gärna av dig :)

2011-12-14 @ 13:15:21

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0