Test

Sista dan på en dålig vecka...

Inget Vasalopp idag...
Gick och la mig snällt ganska tidigt, ställde klockan, la mig och funderade, kom på..., stängde av alarmet igen, somnade!
Så var det slut på den veckan och det har gått helt åt helvete m allt!

För att muntra upp oss lite kan jag ju dra en liten vits:
Kvinnan hade fått med sig ett riktigt lammkött hem från krogen. Efter ett tag tycker killen det börjar bli lite tort och frågar om hon har någon kräm?
Kräm! Skriker hon... Knulla färdigt först så ska du få flingor och mjölk sen!
Hahahahahahahahahahaha....

Linnea läste din blogg och hittade en låt som jag tycker du ska lyssna på
(så kanske du kommer upp ur det där geggahålet)


Ursäkta för komentaren i bloggen oxå, var inte riktigt som jag skulle igår...

Jag drar en rolig historia till:
En make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn, han knappar in MIN_SNOPP
Frun faller ihop av skratt när hon läser medelandet som poloppar upp på datorn:
NOT LONG ENOUGH!

Jag hörde att Martin "Roffe" fyller år idag så här är en liten sång tills hans ära...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Å älskar den där låten och vet du va? Jag blev på riktigt bra humör nu när jag fick lyssna på den! :D Tack för det! :)

Haha ditt inlägg var roligt! ;D

'Puss på dig

2010-03-07 @ 15:10:32

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0