Test

Lördag & Söndag

Jahopp, då var man på Berga NBG igår...
Usch var man kännde sig liten när man var där igår allting såg ut som det gjorde förut!
Träffade Kenneth och Holt och DOM KOM IHÅG MIG! Helt otroligt...

Sen åkte vi till IKEA och shoppade:
3 lackhyllor som nu sitter på väggen och det blev sååå fint!
En råtta till Valtra
En fotogrej
En pläd till Malin 
OCH efter mycket om och men...
En fästingspruta (det var inte roligt) 

Idag har jag jätte ont i armen, vilket jag hade igår oxå när jag skulle sova. 
Det blev en aningen sent igår kväll eftersom ja blev tvungen att åka och hämtra Pjerskan mit i natten för att han inte skulle komma hem ennu fullare än vad han redan var. 
Jag höll nästan på att ställa av han i en rondell när han pruttade så det stank i hela bilen och han bara flina, vad är det igentligen med killar och pruttar? 
Jag ska iallfall åka och handla idag. Tänkte släpa med mig pappa ifall han har tid och åka till Strägnäs. Klockan är ju redan över 10. Jävla pissigt med Sommartid... 

Ha det bra gått folk!   
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

håller med att det e pissigt med sommartid.

Själv så försov jag mig i morse,så va bara slänga sig i bilen,kroppen är ju inställt på att sova en timme längre.

Va roligt med ikea :)skulle åxå vilja åka ditt och shoppa,men får bli när jag får min första lön.

Du jag och Ange kan åka tillsamans då :)

Det skulle va roligt :)

Ha en bra dag & puss på armen

2010-03-28 @ 15:36:14
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Kuligt. Jag vill oxå till Berga!

2010-03-28 @ 21:38:05
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0