Test

Halv två en lördag

Här ligger jag i sängen..
I min öde säng, utan kärlek och sex på flera dagar,
eller veckor är det. Flera veckor!
Känna lite närhet, kyssas tänk va mysigt det skulle vara
Jag skulle kunna ha sex med vem som hellst...Nej nu ljög jag det skulle jag inte.
Det är bara sånt jag säger för att K ska komma och göra mig nöjd.
Tyvärr fungerar det inte.. 
Sov till kvart i 11 idag och när jag vaknade ville jag bara sova mera, mera, mera... Det har blivit mitt nya nöjje att sova. Men jag kunde inte sova mer, så jag gick upp men gick och la mig igen när jag upptäckte att det ända jag kunde äta till frukost var att ställa mig och göra gröt. Det hade jag ingen lust till! 
Så nu ligger jag och läser min bok "Mossevikenfruar" 
Det handlar om en tjej som upptäcker att ho och hennes grannes pojkvän har varit otrogna, så de flyr til stockolm. Där upptäcker hon att hon är gravid och bestämmer sig till slut att behålla det. Hon träffar en läkare som hon har massor av sex med men drömmer egentligen om lastbilschaffören Steve...
Har väll lite mindre än halva kvar så det blir väll sysselsättningen idag!

 
 


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hoppas du har haft en trevlig dag trots att det kanske varit lite långtråkigt.

Jo sova är farligt,om jag sover länge så blir hella min dag förstörd.

Det bästa är att tvinga sig upp i skaplig tid.

Ha en fortsatt trevlig kväll pössar

2010-03-06 @ 20:27:49
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0