Test

En gnista slocknade

Det är igentligen rätt sent att blogga nu...
Men jag har precis skickat in mitt cv som jag hållt på med hela dan. Sara fick den äran att läsa igenom och ville sedan göra några ändringar. Hon skrev nästan om det helt och hållet, de tog henne 10 minuter medans de tagit mig 10 TIMMAR!
Jag är dig evigt tacksam Sara. Får jag jobbat är det hennes förtjänst!

Jag hade hoppats på Uppsala imorgon och visst kanske de blir det också, men jag fick inte sån lust att hänga med längre. Nu skulle nämligen Hurtig med också, det blir ju inte riktigt samma sak då eftersom det är jag som kommer få gå själv...

Ingen idé att se fram emot saker längre eftersom det alltid blir ändringar!
Nu ska jag sova och om jag har megatur sover jag ända til våren, men sådan tur får inte jag!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Det ordnar sig ska du se min vän :)

JO mycket sent nu,jag ska hoppa ner i sängen nu.

dröööm så sött puss och kraaamar

ps tack för hjälpen med bloggen,nuså ser det mycket roligare utt :)

Pöss

2010-03-05 @ 01:03:04
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0