Test

En förklaring...

Till varför jag var på åbytorp idag!
Igår satt jag hemma och skulle skriva mit mitt cv eller jag skulle ändra lite i det, som jag ska skicka in i helgen. Det gick då inte gick så bra eftersom mitt word pogram inte funkade. 
Hos mamma & pappa fungerade det inte heller öppna, antagligen för att det deras word pogram är lite äldre och mitt cv är skrivet i den nyare versionen. Jag ringde då till Bv och för fråga om jag fick låna deras tor för att göra lite ändringar, vilket jag fick. 
Men tyvärr gick det inte öpnna cv´t där heller och då orkade jag inte åka hem till mamma och pappa igen för att skriva om det. När jag väl var färdig bad jag Inger läsa igenom det, men hon sa bara att allting såg bra ut, men jag ville ha lite kritik så jag frågade Hanna ifall jag fick komma upp så hon kunde läsa igenom det. Där ick det bättre och hon gav mi lite förslag på hur jag kunde skriva istället. 
När jag kom ner till åbytorp igen gjorde jag lite ändringar men glömde sen skicka det till min hotmail. Vilket var därför jag var där nere idag.
Jag kom ditt ca klockan 4...


Det är inte alltid roliga saker man får höra ibland...

  
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du fått ordning på ditt cv nu!

2010-03-27 @ 18:22:48

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0