Test

Det kommer bli en låååååååång dag

Man vaknar kollar på klockan 7, ingen har ringt YES jag kan fullfölja mia planer för dagen... (jobbar man ringer dom alltid halv 7)
Nu vill jag verkligen ha ett fast jobb med fasta tider så det går att planera någonting. Nu ringde dom och frågade halv åtta ifall jag kunde jobba,halv 9 till 5. Då är det bara att planera om och skita i vad man har planerat för just nu kan jag inte säga nej till jobb fast jag skulle vilja. Jag hade planer för idag nämligen...
Den där avdelningen är så knäpp oxå med tanke på att dom säger att vikarierna ska jobba mellantiderna, men det stämmer bara på morgonen. Dom byter bara morgontiderna men aldrig på kvällen, det är lite sjukt! 
Jag är lite grinig och sur idag jag vet, men just nu hatar jag bara att vara vikarie.... 

 

Kommentarer
Postat av: kajsa

gud ja har varit med om detta så många gånger,man blir så arg,ja e åxå sur idag ska på kurs på min lediga dag.

den e iallafall till tre men ändå.

tycker så synd om dej jag vet hur det känns.

puss fiduz hörs senare ikväll.

2010-03-16 @ 10:14:03
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Förstår dig. Jag har ju fast lön.. men inte fast anställning.. :/ GAH. Jag vill också!

2010-03-17 @ 19:37:28
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hellu vännen :)

Jag såg ditt medl men kunde inte svara,va så stressigt på jobbet,det gick bra å jobba dock va gamlingarna väldigt pratglada ikväll vilket gjorde att jag alldrig kom därifrån hahahah.

I morg blir det en hård dag urcha,men snart edet helg.

Jaså hihihih nu blev ja nyfiken :) du låser väll dörren när du står i durchen?

Jo slänga telefon i vägen har jag varit nära å gjort ett antal gånger.

Håller du inte med om att telefoner bara framkallar stress.

Saknar dej vännen puss från kajsan

2010-03-17 @ 21:29:51
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Håller med dig vore riktigt skönt att veta hur man jobbar.. Man känner sig lite som en marionettdocka. Follk sliter och rycker i en åt olika håll.. Hoppas du mår bra för övrigt.!

puss på nosen

2010-03-18 @ 19:30:04

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0