Test

come out come out where ever you are

Idag har jag och Kajsa lekt kurragömma.
Hon skrattde så mycket att hon fick ont i magen, medan jag satt och försökte vara knäpptyst med hjärtat upp i halsgropen. 
Men roligt var det... 
Jag vann! 

Idag har ja legat mestadels i sängen och lyssnat klart på min ljudbok, sen var jag med Bv till Kungsbro en snabbis, konstiga saker händer där...  
Jag tror att det är Jocke!  

Projekt Disa har gått med rasande tempo framåt nu går hon runt i lägenheten och hon ligger oftast i samma rum man är i. Men i sängen får inte vara för Valtra, hon blir nerjagad direkt. Men Disa blir tuffare och tuffare för varje dag så snart kommer hon nog säga till Valtra ordentligt.. 

Nu ska jag gå och sova! 
På fredag om jag har jätte, jätte tur blir det Uppsala vårvisning, LÄÄÄÄÄÄNGTAR! 


 

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahah det där gjorde min dag :)

HAHAHAHAHAH skrattar fortfarande.

du är bara för rolig du fiduz :)

kraaaaaaaamar

2010-03-03 @ 23:03:24
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var busigt av dig att gömma dig så där! ;)

2010-03-06 @ 14:35:40

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0