Test

20100315

Måndag första dan på veckan...
Bäst att komma ihåg att det var måndag idag så ja inte tror det är fredag imorgon (det gjorde jag nämligen förra veckan)
Jag har precis pratat med världens negativaste människa, idag var han inte å humör alls!
Första gången jag hör han vara sur och inte lyckades jag göra honom på bättre humör heller... Men jag förstår att han var sur, de är nog inte alltid så lät på det där företaget!
Annars idag har jag jobbat, bara från 9 till 2 så det var ju inte så mycket att skryta om..
Var med Bv till Kungsbro oxå en snabbis och hämta ensilage.

Har kollat lite på jobb idag oxå, men hittade inget intressant =( 
Jag önskar mig verklien ett jobb så jag kan få fast inkomst och veta att man får pengar varje månad, sen kan jag ta ett lån så jag kan köpa en egen lägenhet. Det är min dröm... 

Inget roligt att skriva idag...
Bättre dag imorgon får vi hoppas!

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0