Test

En doft...

"Det är en regnig sommar vi har"
Idag har jag fått vara ute i regnet, hade lite ångest när jag gick till jobbet....
Men de var faktiskt kul, jag smälte inte bort (ibland tror jag att jag är som en snögubbe) Hade vattenkrig med barnen, riktigt kul FÖR JAG VANN!
Maria komenterade: Vilken fröken du är som kasstar vatten på barnen...
Svaret blev: Lite kul måste ja välla få ha?!
Sen var jag med om något helt sjukt dag...
När jag kom in och satte mig och skulle byta strumpor kände jag en lukt från min byxor, började fundera lite på om jeans kanske luktar lite när dom blir blöta (har ju inte jeans sådär jätte ofta) Sen funderade jag inte mer på de förens jag åt... Då böjde jag mig ner och kände lukten igen och nu kände jag igen den, det var en killdoft och efter ett tag så kom jag på vems lukt det var... 
Det luktade ERIK om mina byxor! helt sjukt!!! 

Haha... 
Jag håller nog på att bli lite knäpp
Ibland kan jag sakna honom så jäkla mycket... förut fanns han ju bara där!

Hörde om K här om dan, den människan har gjort alla fel som finns att göra här i världen och har ändå ett toppen liv, medans mitt liv bara är skit och helt upp & ner.... 
Va ska jag göra för allt ska bli bra för mig? Det är bara helt dött...

Här kommer lite bilder från veckan iallfall... 

Jag lyckas aldrig få bra kort på Ruben! Får aldrig dom korten jag vill ha, antinen går det för snabbt eller för långsamt eller så är det för ljuset eller mörkt! Dom här korten är helt gryniga!





Gunnsan


Valle mannen


Pappa


Älsklingpälskligen...

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0