Test

Midsommar


Midsommar firades med min älskade Linnea och hennes familj.
Jag hade en jätte trevlig, rolig kväll med god mat, logdans och sköna människor...
Länge sen jag skrattade så mycket ;)

Sara skulle inte äta som alla andra och åt en kall pizza istället medans Emil spelade kängrulåtar ;)

Sofia kom lite senare (hon är så härlig den människa) Hon var den ända av oss tjejer som kunde spela på den där
Men se är hon ju oxå jätte duktig typ på allt som har med musik att göra!

Vi andra använde den till andra saker istället!
                                         
                                           Sen bar det iväg med bordet "No hands, no hands"

Syskondans till Livemusik

Dom tre vädergudarna

Robban

och hans brorsa Fredrik. Två jätte sköna killar, snacka om humor...

SENARE PÅ KVÄLLEN



Det var den midsommaren! Tack för allt...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka härliga bilder, vill gärna ha några av dem! :) Var underbart att du kom, va bra allt blev också! Kusinerna pratar om dig nu i efterhand, de gilla dig!! Ha det gott, kommer förbi dig i helgen som kommer hör av mig närmare så får du din dvd! Eller när åker du till Strömsta? Hoppas jag hinner.. :Z Aja hörs gör vi iaf!! PÖss

2010-07-04 @ 12:24:40

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0