Test

16 Juni och lite sommar!

-Jag hade värsta erotiska drömmen inatt om VD´n på mitt förra jobb, så om min sambo hade varit lite närgången hade han fått lite morron sex!
Hahaha, Kaarina är bara för skön. Jag bara älskar hennes komentarer, det där var det första hon sa till mig imorse..
Och igår, skit... Då satte hon ett barns gummistövlar på öronen och jag kan säga er gott folk att ni behöver inte köpa snäckor för att lyssna på havet, köp ett par gummistövlar istället. (jag var oxå tvungen att testa)
Kollade mina skor oxå, men de lätt bara stensten och sen fick jag massor av grus i örat. Kaarinas skor lät som ett tåg allt enligt henne...
Vi hade riktigt kul igår på jobbet!
Hur låter era skor?

Igår blev det en promenad oxå och sen en liiiiiten tur med Ola i lastbilen
Jag måste ju försvara min plats... 

Idag blev det jobb, en lite stökig dag. Vissa barn fattar lite trögt... 
Sen bar det av till Maxi med Bv (mitt moraliska stöd) och tog den där förbannade jävla sprutan. 
350 spänn för smärta AJJJ! 
Helt livrädd och chockad var jag... 
Nu blir det sängen, får se hur morrondagen blir antingen eller!? 
Hejsvejs   

Kommentarer
Postat av: tove

mina låter klick klick. iaf när jag har dem på fötterna.

2010-06-19 @ 13:41:02
URL: http://theedge.blogg.se/schism

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0