Test

Myspys för hela slanten!

Igår blev det stockholm, dom fick med mig dom små trollen...
Jätte mysig kväll blev det och verkligen underbara människor. Vi tittade på den stora båten, lyssnade på skriken från Grönalund, åt jordgubbar och bara mystepyste... 


Idag blev det bad imorse, sen skulle jag sätta upp min hylla men skruvdragaren dog så jag följde med Ola istället och åkte lastbil lite här och där... 
Nu är Linnea här och myser med mig och pratar om killar, kännslor och allt möjligt behövligt, jag är så glad att jag har henne att bolla lite tankar med <3  
Nu är det snart dax för sängen så sov gott alla mina läsare! 
Kyss  

Bjuder på lite bilder från Trine-dagen på cp (vilket passande namn för domma korten)


Kommentarer
Postat av: tove

haha hjälp vad vacker man e alltså. Härligt med jordgubbar å stockholm :)

2010-07-11 @ 10:00:57
URL: http://theedge.blogg.se/schismogg.se/schism
Postat av: kajsa

fina bilder :) synd att jag inte kunde vara med er:(

känns som det va länge sedan jag träffade alla,och känns som jag missar allt roligt som ni hittar på.

Jävla jobbet ska bli så sköööönt att slipa det i morg.

Jag kommer bege mig utt till nykvarn,när vet jag inte än tar dagen som den kommer.

Måste först villa upp mig,har fruktansvärt ont i ryggen,inte ens spikmattan hjälpte.

Har du någe tips? jag vill inte gå å ha ont på semestern.

Ps kommer du med på fredag?då vi ska träffa tove?

nähep ska göra lite nytta nu.

pussar o kramar

2010-07-11 @ 15:17:54
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken snygg "Header" den kändes riktigt somrig! :D Idag har jag badat flera gåbger och sen firat syrran som fyller år! Har varit en bra dag! Hoppas du också haftd et bra! Nu ska jag snart åka till Mycklinge, men blir nog ett bad till först.! ;)

Ha det gött! Pussar

2010-07-11 @ 17:18:07

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0