Test

Städ dag

Jaha så var det tvättat, städat och klart här hemma!
(kylskåpet kvar bara)
Jag hinner ju inte så mycket eftersom jag har ont i örat ;)
Gjorde lite förändringar oxå vilket Disa uppskattade mycket:

Hon är lite busig min DisaFisa, vilket är jätte härligt. Känns skönt att hon trivs så bra...
Men hon är inte så förtjust i kameran som hon är i bilen!

Imorgon kan jag börja packa! 
onsdag, torsdag & fredag kvar sen Strömsdad HERE I COME! 

Nu har jag laddat in 250 bilder från dom senaste dagarna. 
Här kommer mitt lilla lejon: 





Kommentarer
Postat av: skorpan

faan va duktig du e på att ta kort på katterna o hundarna! du får kommma hit o ta lite på mina oxå :) pussis!

2010-07-21 @ 13:18:43

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0