Test

Photoshop någon?

Jag har gjort linte förändringar och jag tycker faktiskt den blev lite mer fräch nu även om jag inte är särskilt nöjd med headern...
JAG VILL HA ETT NYTT PHOTOSHOP!
Tycker inte mitt är särskilt roligt att fixa i eftersom det är massa saker som fattas!

Igår var min STORAsyrra här m Jim & Anton från Övik
Haha... (appropå Övik) Släpade med Anton och bada igår kväll och i vattnet hittade vi två stycken blötdjur, Ola & Martin.
Konversation när vi var på väg upp...
Martin till Anton: Vart kommer du ifrån?
Anton: Övik
Martin: Ööööövik!?
Anton: Nej, Övik mer bas på Ö:et
Martin: Ö
Hahaha....
Varmt i vattnet var det iallfall 24g (fast Anton frös, dom ärlite klena däruppifrån)  

Bilder från imorse:
Tessy skiter ifall det är hinder ivägen, om man inte klättrar över dom simmar man under...



Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0