Test

Strömstad dag 5

Sista dagen här...
Åker hem imorgon med mamma och pappa medans Malin & Pirre stannar kvar. Blev lite omvänt nu med tanke på omständigheterna. Jag fick stanna kvar ifall jag ville oxå men jag tror jag måste åka hem till mina katter, Disa var fortfarande borta i förrgår så jag måste hem och leta rätt på henne. Christian skulle komma hit den här veckan, hade varit kul att umgås lite med honom men jag tror det blir fullt hus här.
Vet inte om saker blir så mycket bättre heller, det är fortfarande alldeles tjockt i huvudet av tankar, ja måste ta tag i de på ett eller annat sätt imorgon!

Uppdaterar mer senare med bilder och så. Nu är det frukost och sen fr vi se vad dagen bjuder på.
Igår var vi i Nordby ett jätte stort köpcenter, Gina, NewYorker, cubus m.m blev 3 linnen och en pressent till Linnea!
Vi hörs sen puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

va söt du är! :)<3 Hoppas Disa kommer fram snart!

2010-07-29 @ 19:52:46
Postat av: kajsa

hej :) ingen fara det är inte säkert jag flyger jag kanske struntar i det.

Jo håller med att skumt va det hmmm.

Jo annars mår jag bra,mycke jobb som vanligt inget specielt händer.

Nuså ska jag städa här hema urch skruttan har röjt.

Vi hörs när du e hema pussar.

Ta hand om dej kram

2010-07-29 @ 20:08:18

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0