Test

Strömstad dag 3 uppdatering

Dagens skämt:, Jag bytte ute pappas Rosevinsglas mot hallonsoda (han märkte inte så mycket skillnad, lite sötare bara kanske)

Dagens tråkiga händelse: Farfar dog imorse

I övrigt: Har jag fiskat krabbor tillsammans med Hera som tyckte det var skit roligt, hennes första gång...
Hon vaktade och jag fiskade, sen hade vi krabbrejjs. Ni skulle bara sett!
(tyvärr ingen kamera den gången)

Tog ett morgondopp i poolen, 22g

eh eller INTE! Typ 18-19 möjligtvis


Ikväll var vi ute och gick en promenad Mamma, Tessy....

Pirre som klättra i träd och lekte apa medans Hera satt nedanför och lekte lejon Grrr...
Jag själv körde hinderbanan...


Det var jobbigt...


Utsickten från våran promenad


Hera blev värlens lyckligaste hund när hon låg nedanför kylskåpet och mamma råkar tappa tårtbiten som var kvar
MUMS....




I övrigt övrigt har jag bränt mig i ansiktet och på knäskålarna 
Det var den dagen...



 


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Du är duktig du, kör hinderbana på semestern. Huh! :) Tråkigt med farfar.. hur är det med pappa din nu då? Hoppas ni fortfarande njuter där borta. Längtar tills du kommer hem! Puss.

2010-07-28 @ 21:41:05
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag beklagar blev ledsen jag tyckte om din farfar.

han va så sött hälsa din familj från mig.

och sköt om er kram

2010-07-28 @ 21:46:52

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0