Test

Sjuk typ...

Hörselgångsinflammation

Hörselgångsinflammation, extern otit, förekommer både hos barn och vuxna, men inte hos de minsta barnen. Den är vanligast under badsäsongen. Enda tecknet kan vara smärta i örat. Det gör ont när man trycker på den lilla hudfliken, tragus, utanför hörselgången. Efterhand tillkommer värk, som förvärras när man ligger ner eller tuggar. Ofta kommer även flytning från det drabbade örat och hörseln blir nedsatt.

Kännde mig inte alls så pigg igår och nu vet jag varför...
Kvällen blev lugn, den ända som festade rejält igår var nog Tove, men de var ju hennes dag så det gjorde hon rätt i! Men det var nog tur att Sara var med som hälpte till att förhindra att Tove drack alldeles för mycket;)  Jag, Kajsa, Nina & Krille var i nyktert tillstånd!
Allt var som vanligt och det var härligt att träffa lite folk igen...

Kom hem runt 1 sen ringde tiggelitiger och väckte mig vid 10 i 12 idag så nu är jag utvilad men otroligt seg så denna dag blir inte mycket gjort...
Skulle velat gå på bio igentligen men just nu hör jag ingenting på höger öra så de blir inte så!
Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: kajsa

ja va skoj igår,blev bara så tröt mot slutet,kanske skulle tagit kaffe istället för cocacola.

Blir en mysdag för mig med,är sugen på någe film men orkar inte gå ner och hyra.

aja ngt på tvn ikväll måste det ju vara.

Hadet gött du me kram

2010-07-17 @ 15:53:00
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

den där tiggelitiger.. hon e väl tokig hon. bara ringer o väcker dig sådär.. hihi.

2010-07-18 @ 09:17:49
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Tove

ja nog var det fest alltid... mins ju för tusan ingenting av utgången. . . hjälp.

2010-07-18 @ 19:43:37
URL: http://theedge.blogg.se/schism

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0