Test

MorsningKorsning

8 var klockan när jag vaknade, sista gången när jag kollade på den imorse var klockan halv 4, då började alvedonen verka och jag kunde äntligen sova...
Jag trodde hela högra hjärnhalva skulle sprängas inatt, de bara dunkade i hela örat. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag gick runt runt i min lägenhet i säkert en timme eftersom jag kunde inte lägga mig ner! Idag är det betydligt bättre men långt ifrån bra så där ryker mina simm-mornar tyvärr! 

Nu ikväll har jag varit hos min Tiggelitiger och haft lika mysigt som vanligt...
Ätit gooood mat och lyssnat på Pippi ;)
Träffade hennes trevliga bror & Mamma oxå precis innan jag åkte hem, dom hade varit i Skottland.
Ett ställe jag oxå skulle vilja åka till! 
Men nu blir det en veckas Strömstad i stället...
MorsningKorsning! 

(Men jag tar med mig datan)
Puss    


Kommentarer
Postat av: kajsa

Härligt med strömstad :) måste vara skönt att koma bort från allt där hema för en stund.

Är avis jag vill åxå åka bort.

Men ta hand om dej nu och ha riktigt skoj :)

Så ses vi å hörs när du e hema :) kramar

2010-07-25 @ 15:05:10

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0