Test

Fick lite insperation av Tiger till mitt inlägg!

Jag har oxå massor med känslor i kroppen, en aning för mycket...
Så har det varit dom senaste månaderna och jag får inte ut dom hur jag än försöker!
Nu gör jag ett försök till att försöka få ur mig lite (utan att nämna vissa namn)

Jag är en sån person som kan glömma väldigt fort men oxå vara jävligt långsint! 
Jävligt grinig och sur brukar dom flesta säga om mig första gången dom träffar mig - osäker skulle jag själv säga. Jag släpper inte in folk i mitt liv hur som hellst eftersom jag vet hur ont det bli att bli sårad!
Jag är ingen ängel, jag kan vara otroligt elak mot människa ibland det vet jag om. Det jag har hört det ett antal gånger och oftast tar jag åt mig. Jag vill gärna höra kritik om mig så jag kan få en chans att ändra mig eller förklara mig och jag vill kunna ge kritik till andra utan att dom vänder ryggen till. Men är man vänner ska man vara ärlig! 
Som sagt jag är ingen ängel själv men oftast är jag bara ärlig!  

 

Till okänd
Jag har varit så jävla orättvis mot dig och jag ber av hela mitt hjärta om ursäkt för de...
Bara önskar jag kunde vrida klockan tillbaka och göra om allting med dig. saknaden efter dig är stor och du finns i mina tankar varje dag. Du fick mig verkligen att leva upp när du fanns i min närhet. 
Hade jag en önskan skulle jag önska dig! 

...
Jag saknar dig

Till okänd nr två 
Besviken är ett ord som passar rätt bra på dig! Jag borde igentligen be dig dra åt helvete för sånna människor som dig vill jag inte ha i min närhet, det gör nämligen alldeles för ont. Den ända anledningen till att jag inte gjort det är för att jag tycker så jävla mycket om dig och jag saknar dig varje dag. Vi är forfarande vänner men så bra vänner som vi har varit kommer vi aldrig bli igen för du har verkligen sårat mig och jag tror inte jag kommer att lita på dig igen! 

3 tjejer som jag är lyclig över att dom finns i min närhet!  
Tack vänner för att ni finns där & tack för att ni inte sviker <3

Gud!
Hur kan du låta människor få lycka när dom inte fötjänar de? 
Jag vill bara veta hur du tänker?!
 
Älsklingar 
Vill bara säga att jag älskar er <3
 




 





 





Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

osså älskar du mig :)

2010-07-13 @ 22:34:27
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, du lyckas i alla fal ta kort på katter, det är svårt :P

Jag saknar verkligen min kamera och än mer när jag kollar på dina bilder :P

2010-07-14 @ 10:09:20
URL: http://maddewestergard.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0