Test

Denna konversationen alså...

Ola: Tjejer ett underligt släkte.

Anna
Är vi inte alls
Alexandra
Jag är ju alldeles ounderlig ju:)
Ann-Sofie 
Vi kvinnor från den här planeten är högst normala!
Ekis 
håller helt med dig ola!!!
Fiduz
Nä Ola börja inte nu igen...
Ekis 
ida vad har du gjort nu dååååå? har du inte pussat på ola!!
Ola 
Vadå nu igen?
Fiduz
Nä Ekis jag har inte pussat på Ola, han bara puttar på mig ;)
Sådär säger du ofta Ola. Vi tjejer tycker ni oxå är lite knasiga ibland!
Ola
Du försökte ju putta ut mig i skogen först Ida
Fiduz 
De va ju bara för du gick ivägen;)
Ekis OLA. när man gick på dagis o i små skolan putta man på tjerna! men det sluta man med sen! då börja man pussa på dom! ola du får komma hit ska jag ge dig en lektion hur man gör!! ;-)
Ekis 
ja vi ska inte pussas du o jag alltså! ja ska bara lära dig hur du ska hanskas med fruntimmer!!
Ola
Ida du hade mer än halva vägen att gå på;) och vad har du för förklaring till pinnen då?
Ola 
Ekis och Jörgen som lärare hur ska det sluta?
Ekis 
ida du hade ju halva vägen!! ola vilken klass går du i??? o ida ska väl inte förklara om pinnen!!! jag får ringa jörgen!! det här blir et fall för oss att reda ut! ola du måste lära dig NU!!! du är över 20 år!!
Ola
Vilken är den lägsta klassen?;)
Ekis
6 års! då knuffar man tjejerna å sånt! nu måste du fin lira lite med ida!!
Ola 
Det var nån som sa att ville man ha något fick man kämpa tills man fick det. Men jag är inte ute efter att kämpa hela livet
Ekis 
kämpa på rätt sätt! inte knuffas! ola romantik!!!! rosor!! eller en blå traktor!!! du måste lära dig ola!! lär av en vis man!! fråga jörgen alltså!! …
Ola
Då är det nog bäst att det inte är några taggiga rosor. En vis man.
Ekis 
oj oj du har mycket att lära du ola!!! köp en blå traktor då!! då är saken biff! du tänker fel ola!! tänk rätt! !! …
Ola 
får tömma alla konton och se hur lång det räcker
Ekis 
kanske inte behöver vara en stor o dyr blå traktor! kanke tanken som räknas!! kan finnas på kringlan! fantasi!!! kanske en ros i andra handen!! eller en bio biljett! eller nånting! !!!!! …
Ola 
jag vet något om henne som inte du vet tänk på den nu ska jag dejta kudden.
Robin
Ola, du är bra jäkla underlig du också så de blir nog bara som de umgås ;P

Äh, ja helt plötslig handlade den om mig????!

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0