Test

Vissa ska man undvika, vissa dar iallfall!

Vissa människor ska man låta bli att prata med överhuvudtaget för en tid framöver. Vissa människor som är på dåligt humör kan få en så inhelvete på dåligt humör själv. Då är hela dan föstörd eller kvällen....
Usch...
Nu är det vissa andra som dock är jätte glad över detta, så jag säger väll grattis, 1 poäng till er!
Snart får ni som ni vill!!!
Den här personen är dock inte den ända som är på dåligt humör som jag har pratat med!
Sitter och beklagar mig lite för Sofie nu.

Idag har vi inte gjort ett skit, försökte läsa en bok, men de blev inte så av nån andledning ;) 
Väntade på att mina kläder skulle komma idag, men de blev inte så vilket måste bli så att dom kommer imorgon! 

Så var det med...
Just nu är mitt huvudet lite proppfullt, funderar något skit mycket nu med blandade kännslor på lite av varje, jobbigt att inte veta hur man ska göra! 
Både vill och inte vill, tänker mycket på ifall man ska testa och se ifall det fungrerar!? De löser sig nog får man hoppas! 
@ngelica komiallfall tillslut igår, men hon var bara här en liten stund. Känndes lite tomt när hon åkte... 
Imorgon sticker hon, Matte, Nina & Kimpa till Levi, lite avundsjuk på Nina... 
Näj, med tanke på mitt humör så avslutar vi detta inlägg. 
Vi äter en morot och försöker vara glada ändå
Puss & kram 



 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0