Test

Så här lät det nästan för ett år sedan...

- tiger.blogg.se säger:
Det är vår!


Här sitter jag.... säger:
Nej, det är skit!


- tiger.blogg.se säger:
Skit? Vad är det för årstid?


Här sitter jag.... säger:
Det är den som är mellan vinter och vår precis innan och under allahjärtansdag.
Den årstiden kallas skit.

- tiger.blogg.se säger:
Okej. Ja, det stämmer.

Här sitter jag.... säger:
Japp, de är den årstiden alla olyckliga rosa elefanter går i ide.

- tiger.blogg.se säger:
Haha!

Här sitter jag.... säger:
Nä de va inget roligt, de är en livshotande årstid, det kan sluta med att man ser ut som shrek


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Så lät det för ett år sen, så låter det igen.. ?! ;)

2010-01-31 @ 18:22:04
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0