Test

Quiz

Smeknamn: Fiduz
Hur gammal är du om 5 år: 26 
Tre ställen du bott på: 
Södertälje, Eksjö, Taxinge
Något folk tror om dig som igentligen inte stämmer: hmm... Jag har aldrig kysst Max Årling
Favorit film: Ps. I love you & The Holliday
Fovorit tv-serie: Ghost Whisper & Bondi beach
Favorit låt: On my way
Favorit sångtext: 
Favorit klädesplagg: 
Mjukisbyxor
Vem kysste du senast: K... Stefan
Just nu önskar du dig: Någon som ligger och värmer upp min säng 
Vad stod det i ditt senaste sms: Sov gott omätliga kvinna
Det bästa du vet: Mysa & Kela, åka traktor (bra blandning)
Vad har du för kläder på dig just nu: kläder? Linne & trosor
Favoritdoft: Wiskey
Diskar du din egen disk: Ja, alldeles för ofta
Vad har du på dig när du går på fest: Leggins och något mer...
Fobi/fobier: När det lutar!
Vad får dig att bli upphettsad: Killar i arbetsbyxor som sitter sexigt
Har du ett förhållande: Nej, de kan jag väll inte kalla de
Är du bi eller homosexuell: Nej, inte vad jag har märkt
Senaste låt du lyssnade på: Det första mötet
Vad var det senaste du försökte lära dig: Unvika att köra i vallen när jag körde 4hjuling
Fovorit artist: Sean Kingston
Har du någonsin varit kär: Ja, tok kär, för kär!
Är du kär nu: Pirrar lite kanske...
Vilken svordom använder du mest: Fan!
Senast någon flörtade med dig: Idag tror jag, det var någon som ville dammsuga mitt kök ;)
Har du någonsin tyckt världen suger: Alldeles för många gånger...
När var du lyckligast sist: När jag pratade i telefon
Käraste ägodel: Det måste väll vara Valtra
Är du glad eller ledsen just nu: Både och, en kännsla av saknad
Sover du med eller utan kläder: Det beror på, både och!
Hur många kuddar har du i sängen: 5 stycken, ja har stor säng...
Har du någonsin spytt på fyllan: Det har hänt, ja...
När var du full senast: Vad ja full på Halloween?
Känner du någon som fyller år på samma dag som dig: Hanna och min förra hund Quila
Vill du ha barn: Ja, gärna nyss
Vad ska dom heta: Liam eller Tea
Vilken ringsingnal på din mobil: Beror på vem som ringer, standard är Face drop
Senaste personen du tänkte på: Bv
Vem ringde du senast: TIGER
Vem ringde dig senast: Erik
Vad fick dig att skratta senast: När Kajsa skrek
Är du svartsjuk: Sjukligt
Senaste film du såg: Måste varit... Repmånad
Vad åt du till middag: PANNKOAKOR!
En dålig egenskap: osocial
Nämn tre dåliga vanor du har: Godis, Godis, Godis
Något jag tycker om mig själv: Jag borde sovit för länge sen....
Vad har du för startsida: fiduz.blogg.se
Vad drömmde du om inatt: En 4hjuling körde runt i köket
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Ja, speciellt när det är dom där koserierna
Tre favorit saker du har: Mobilen, datorn, traktorn
Vem vill du svarar på dom här frågorna: Vem som hellst...  





 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0