Test

Onsdag hela da´n

Idag är dagen jag typ har suttit på nålar!
Gått runt och kollat på telefonen hela dagen och önskat av hela mitt hjärta att du skulle ringt, men inget samtal kom och nu ikväll är jag en aning ledsen och arg.
Irreterad oxå för en delen, men inte för de...
Vilket en viss människa blev lite lidande för, men jag var bara tvungen att skrika ut lite ilska över allt!
@ngelica har varit här idag, jag beställda kläder från hm och sen kolla vi på bilder på Olle, (lite dregel bara) 
Kila var med och en annan kattätande hund så Valtra har fått vara instängd idag, min lilla Valtra... 

Dagen blev kanske inte riktigt som jag hade önskat men, de får man väl leva med antar jag!
Imorgon är det jobb, tror jag börjar halv 9!
Sen blir det nog inte mycket mer den dagen när man slutar halv 5!
Lite sex skulle ju inte skada...
Saknar dig något grymt mycket, önskar jag fick känna dig och din värme om de ändå bara skulle vara för några sekunder skulle ja göra allt för att få känna din närhet!
Nu väntar sängen...
Sov gott på er, Puss & Kram


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0