Test

Onödigt inlägg igentligen

Tiger skulle ut på krogen och jag hade egentligen lust att följa med, men känner mig för lat för att göra mig i ordning, skrapa bilen, åka till södertälje, tanka och sen ut på krogen, det verkade så jobbigt!... Fast tanken slog mig, när jag hörde att det var roliga mäniskor som skulle med. Men det blir ingen utgång ikväll för min del. Jag ligger redan nerbäddad i soffan och myser i min ensamhet, men längtar det gör jag...

Idag fick jag lära mig att det inte finns någon Gpunkt och att sexdrömmar inte har något med sex att göra överhuvudtaget. Mycket märkligt tycker jag...
För någon dag sen gjorde jag oxå reklam för sperma (det ingick i ett spel som vi spelade)
Det var ungefär lite i stil med: Sperma en liten lukt av klor och en smak av diskmedel!
Mycket roligt och sjukt spel, minns ej vad det hette!
Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag, någon konstig känsla...
Skulle vara gott med en cider

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Du skulle varit med!!!!

2010-01-06 @ 21:28:15
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0