Test

När Lucy Sullivan skulle gifta sig

"Han la ena armen om min midja och knäppte upp överst knappen i pyjamasjackan med den andra. Jag fumlade med ett försök att knäppa den igen, men det var bara för syns skull. Jag kunde inte motstå honom - han var så sexig. snygg och farlig och full i fan. Och han luktade så gott, som bara han kunde göra. "Gus!" invände jag när han försökte ta av mig pyjamasjackan, du har inte ringt på tre ve....
Jag vet, förlåt, sa han och ryckte och slet. Men jag ville inte att det skulle bli så. Gud så vacker du är."


Känner du igen dig?

"Du vet vad som gäller - pojke träffar flicka, pojke gör slut med flicka, skottepengar på pojke"


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0