Test

Länge sen jag var så smutsig...

Bara nio besökare idag, vart har ni tagit vägen?

Idag har jag varit med Bv och försökt fixa traktorn. Fästet under var trasigt och hålen passa de inte så vi fick ta bort den, vilket då inte var det lättaste och inte den lättaste att sätta tillbaka det igen. Men när det väl satt där upptäckte han att han glömt att sätta dit en bult... Bort med skiten igen och göra om samma sak, fast det blir imorgon...
Då var man sysselsatt imorgon oxå!
Idag fick jag varma mackor, GOTT!
Inger berättade för mig att en förälskelse bara håller i sig tre månader, det kan inte stämma in på mig. Men jag är ju inte som alla andra. Min förälskelse har hållt i sig i 10 år, jag är fortfarande lika kär i min traktor! 
 
 

MIN STÖRSTA FÖRSTA STORA KÄRLEK

Nu har jag inte tid med de här, kattlådan, duschen, sänen...
Godnatt


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0