Test

Jobbig natt...

Vilken jävla natt de blev, den där jävla idioten!
Jag ledsnade på honom redan klockan tolv, då gick jag och la mig och SOV!
typ halv 1 ringer Malin och frågar om han har ringt, däefter ringer hon 753 32 gånger till och frågar samma sak!
Så när han han ringer vid 2 och frågar vad jag gör, för det är typ den mest dumma fråga man kan fråga när man ringer någon på natten.
Mitt tålamod var slut där... jag skriker SOVER och lägger på luren!
Han får ta sig hem själv när han är så dum i huvudet och säger klockan 9 men ringer klockan 2!
Jag ville inte ha min dag sabbad för att han e störd!

Men nu har ja glömt de och är pigg idag...



Kommentarer
Postat av: kajsan

jobbigt när det strular men va bra att du är pigg idag.

ha en super trevlig dag mvh kajsan

2010-01-23 @ 10:53:09
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: linnea

Smisk på honom!

2010-01-23 @ 12:22:21

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0