Test

Fyllechaffis

Jopp det är precis det man är ikväll!
Pirre är ute och festar eller han började nog redan vid 1 idag. Något full när jag körde in han vid halv 4...
Oj, råkade spilla öl i bilen, så den stinker rätt mycket!
Var och snodde pappas bil nu ikväll istället, bättre högtalare i den. Så Nu ska jag bränna en skiva och poppa högt! Men växellådan är jag inte så impad av, dom sitter för tätt, när man växlar till 3an får man i ettan igen, helt sjukt! Då blir det bara tvärstopp!!!

Idag hade ja så enorm tur, godis elefanten hade tappat några godissäckar så man fick ta hur mycket godis man ville till min stora lycka! Fan vilken tur jag har....
De blidde ingen midda idag...
Nu ska jag kolla på bondi sen ska jag leta upp en bra film...
Puss & kram

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0