Test

En sån jävla meningslös dag

Idag har jag bara legat här...
INTE FÖR ATT JAG VILL UTAN FÖR ATT JAG INTE KOMMER NÅGON JÄVLA STANNS ALLS!
Punka på bilen forfarande och ont i knät så jag tror jag, har funderat iallfall på att hugga av det!
Jag var ute och tog en promenad, kom inte så långt tills jag fick vända igen.... 

Ja, jag ligger här och tjurar men va fan gör det dig. DET STÖR VÄL FÖRFAN INTE DIG! 
Du är inte här och du tänker inte koma heller, TANKEN HAR INTE ENS SLAIT DIG! 
Sitt där och säg att saknar mig gör de, sen kan du ju dra historien om rödluvan oxå.... 
Du kan åka till akuten sjäv och sätta dig där 7-8 timmar för att sen träffa någon som känner och tittar på knät för att sen säga -Vi kan inte öra något, åk hem och vila! 

Om jag ändå hade en bil så kunde jag bara byta soffa och prata med någon. Det skulle betyda jätte mycket för mig just nu... 
 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0