Test

5 Januari fem månader kvar till 5 maj

825 SPÄNN för att bli fottad i underkläder!
Dom skulle fan få betala mig de för att dom ens skulle få se mig i underkläder!
Folk dör ju typ när dom ser mig lite lättklädd, för jag är ju typ FÖR sexig för att titta på, Haha...
Hör ni att jag har bra självförtroende idag, SÅ TRYCK INTE NER DET NU!

Varför jag nu prata om de är bara för jag suttit och förhört Sara vad hon tjänar och så när hon fotas som modell.
Jag var inne på en sida som heter modell2day.se och hon är typ den ända modelen som finns på den sidan, så man kan ju säga att det är hennes sida!
Jag själv försökte ta några bilder på mig själv häromdan, men det är ganska svårt att få några bra bilder...
Dessutom blev kameran lite väl tung när jag satte på den "stora blixten" vilket jag hade behövt ha för att inte bilderna skulle bli så mörka! Så jag struntade i det!
Skulle bara vara lite kul att ha lite fina bilder på mig själv eftersom jag inte har så många!
Får se hur jag löser de!
Måste lära mig min kamera oxå, men de ska jag ta tag i iår, hellst nu på en gång men de får vänta ett litet tag till!
Annars idag har vi (jag och Valtra) städat köket, hon var inte så mycket till hjälp men hon var med...
   
Blev dock inte så mycket mat kvar, fast de fanns typ ingen där från början eller!
Nu när jag ändå tog kort i köket så passade jag på att ta några kort i dom andra rumen i lägenheten oxå, lite nytt har hänt kanske...
 
Badrumet och Sovrumet...
Varför har du så stor säng?
-Det är bara för jag har så mycket tankar om dig när jag ligger där!
  
Vardagsrumet, det är väl där man avgör mest tid när man är hemma...

Min fotovägg
De var så vi bor men de vet ju ni flesta!
Nu ska jag skicka ett sms sen ska jag hoppa in i duschen!

Men innan jag går vill jag bara säga

Linnea you are my heart!



Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

KUL MED BILDER!

2010-01-06 @ 21:27:58
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: sebbe

va fint du har de =)

2010-01-07 @ 09:20:56
Postat av: Linnea

Underbara söta Ida! Du är så himla go! Vill komma till dig snart! :)

2010-01-07 @ 22:17:19
Postat av: Linnea

Sagt är sagt! Jag kan komma och fota dig! Thihii vi kan ha vår egna catwalk! ;D

2010-01-07 @ 22:19:18

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0