Test

Inget att skriva men skriver ändå

Kanske dags att börja blogga lite...
Men jag har egentligen inte så mycket att skriva...
Ligger och pratar med min syster i telefon om killar, hångel, barn och kärlek vid första ögonkasstet!
Det är så roligt att prata med henne, det är synd att hon inte tycker likadant för hon typ gäspa var och varannan minut och klagar på att hon var trött och att den där ungen hon har i magen sparkar hela tiden. Emilia heter hon "förtillgället" Jag frågade om det var säkert att hon bara hade en i magen och hon var absolut säker. Annars hade ju jag kunnat ta den andra och uppfostra den, men de skulle hon aldrig låta mig göra ifall det nu var så!
Så prata vi om kärlek vid första ögonkasstet, och hon sa att sånt finns inte sen gav hon mig lite andra tips istället. Antingen tar man dom i armen och säger "hej! Jag känner dig" vilket verkar funka eftersom det var så hon träffade "mannen bakom tvn" (Peter) Eller så skickar man ett mail och skriver: DU ÄR MANNEN I MITT LIV! Önska mig lycka till! Så prata vi som vanligt om hångel. Hångel är min syrra typ expert på, hon kan typ allt.
Det blev inte så långt samtal, hade jag ringt en timme innan hade jag nog fått lite mer information om allt oc h ingenting! 
            
                          Min syster Linda

Iallfall nu sitter jag här iallfall och ha bakat maränger, eller gjort maränger heter de nog. Bullar bakar man!!!
Snuten i Hollywood är på tv400, men den filmen har jag typ sett 2000 gånger så funderar på att sätt på Harry Potter igen, såg aldri klart den förut.
Åkte till Maria och hjälpte henne med hennes kort, men var nog inte till så mycket hjälp ändå, men jag var där iallfall!
Pratade med Kajsa idag oxå, det är helt sjukt vad vi har mycket att prata om fast vi pratar med varann så mycket som vi gör, helt sjuk säger jag bara...
Annars händer det inte alltför mycket i mitt liv, imoron kanske de blir lite mer skoj! 
Pussar & kramar 
 
                                                                    


Kommentarer
Postat av: kajsan

thihihihi bra tips där :)

ska testa det där med ta killen i armen någon gång hahahah.

Ja visst har vi mycket att bubbla om :) hahahha bakningen e ifull igång hoppas att jag gjorde rätt nu men skrev ner allt du sa så det kan inte gå fel.

Slickat skålen nu hahah attans va gött det va :)

Nä nu ska ja rulla till köket å kolla mina maränger pössar

2010-01-04 @ 23:07:07
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Fin bild på syrran din. Du tar så fina bilder Ida! :) Wiihoooo!

2010-01-05 @ 08:35:58
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Fin bild på syrran din. Du tar så fina bilder Ida! :) Wiihoooo!

2010-01-05 @ 08:35:58
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0