Test

Det heter inte jämte derimot!

Morötter?
- Nej morotar heter det väll?
Mammas komentar: Folk tror inte du jobbar på dagis utan går på dagis!
Det heter inte bärde, fyrlastare & impregriminering!
Det är ju skönt med folk som ha sina egna ord, det gör dom ju speciella...
det är lugnt, det är skit lugnt -Sa jag på min student när någon frågade hur jag mådde? Sen blev det ett ord vi använde när vi har druckit lite!
Men gud, så säger Kajsa hela tiden (jätte irreterande)
Känner du dig lite mysig - Ett av Mattes alla ord
Inte ganska snällt - Typiskt ett Erik ord 
Right åver denna - Ett uttryck Bv använder sig av ibland
Tove körde ett tag på grekiska ord när hon hade varit i Grekland, ibland fattade man ingenting... 
Ord gör folk speciella helt enkel! 

Dags för lite bilder va? 
Det har ju mest bara varit massa 4hjulingsbilder den senaste tiden. Folk måste ju tro att det är det ända jag gör, vilket det inte är... 
    
Här kommer saltbilen


Kajsa 
här drogar hon min katt, men det blev inte riktigt som hon tänkt sig...

  




Nu blir det lite bilder på det iallfall men det var några som ville se detta...
Det var riktigt kul att se!



Slutade tidigt idag, vilket var skönt!
Man blir knäpp när man får tjata hela tiden, jaga ungar som vägrar klä på sig och springer och gömmer sig som man sen får dra fram under soffan!
1, 2, 3, 4, 5.....
Men jag hade en bra förmiddag ute på skridskobanan när jag väl kom ut, underbart!



Kommentarer
Postat av: kajsan

thihihi men gud vilka fina bilder :) :) :) :)

Ja din katt va då inte lätt att droga med kattmynta så nästa gång ska jag ta med mig mer kattmynta till Valtra,du förstår hon har betställt mer av mig.

hahahahahah

nu så ska jag äta har städat pappas hus idag,har varit rätt duktig,damsugit,dammat mm

ska bli gott med mat.

Glöm inte det okända ikväll nu,det e ju våran tv kväll idag :)

HÖrs senare kanske på messenger om du e där puss

2010-01-26 @ 19:12:03
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är lite impregriminerad av saltbilen ser jag!!!;) Såg du till att erik ploga ordentligt?? // Saltbilen

2010-01-28 @ 15:23:24

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0