Test

Morötter och sex är det ända kaniner pratar om!

Gick det bra igår?
Vad skulle gå bra igår?
aha...
Resultatdet blev:
- Vi skulle nog tagit en snabbtitt på kartan innan vi börja!
Haha!  

Usch idag är jag trött!
Men så var jag ju uppe till 3 inatt och var skit pigg, jag funderade ett tag på att hoppa hopprep med dammsugarsladden... men av någon anledning blidde det inte så!  
det fanns ju faktiskt människor som sov.. förlåt..vilade..

Nu fick jag mms från Tiger: Haha... 
Undra vad hon har gett det lilla barnet i muggen?
Hittade du några rester när du städade i bokhyllan kanske?!  
Det är något jag vill testa iallfall!!! 
Fast idag lär det inte behövas med tanke på att jag är hur övertrött som hellst, idag räcker de nog med att sniffa te! 
Inte dricka, jag blir så varm i huvudet av de... 
Tiger och jag hade konversation på telefonen imorse, vilket gjorde mig jätte glad! 
(blir så klart alltid glad att prata med dig) 
Men blev extra glad när du berättade att folk tyckte jag var trevlig  
Ida har sina goda stunder... 
Det är dom där få dagar hon förengångsskull lyckas imponera på folk! 
vilket inte händer ofta...

Tyvärr råkade jag vara trevlig mot Axel av misstag den dagen oxå vilket jag blev påmind om häromdan, han har lagt det på minnet vilket skrämmer mig något fruktansvärt... 
Men jag försöker fixa till det nu!

Skulle lagt upp lite kort, men nu sitter jag hos M&P så har inga bilder på denna data men de kommer både från häromdan och från igår (vilket inte blev många bilder, men en del) 

ikväll är det Johan Falk glöm inte de!

Pussar & kramar  
  
 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0