Test

Berga NBG

Jaha idag är det fredag, då ska man känna sig såhär:  
Kände mig dock inte så när jag vaknade...
Ja tänkte på Max när jag vaknade, vilket inte är direkt vanligt. Kan inte komma på varför direkt heller... Han hade skrivit på fb igår att han sabbat telefonen och inte hade några nummer kvar, funderade på ifall jag skulle ge honom mitt nummer igen, men jag tänker funderar ett tag till. Han brukar ringa någon gång ibland när han är här ute och skor eller när han är hos sin pappa och fråa vad jag gör, sen brukar han dyka upp! Alltid lika gosig som vanligt. Dock brukar inte jag vara lika gosig tillbaka...
Vem vet viken tjej han har kommit ifrån?! No hard feeling Max, men du är inte min typ! 
Jag var typ jätte kär i honom när jag gick på Berga.  En dag fick jag en puss av honom och jag minns att jag levde typ i en vecka på den pussen och var jätte glad (att det dessutom var vallskörd gjorde inte saken sämre) Men det måste varit något med Bergaluften, för nu kan jag inte fatta hur jag kunde känna så... 
Kanske har jag hört alldeles för mycket om vad han gör i sängen, de spelar liksom ingen roll hur bra han är, han gör sjuka grejer!
Alltid har man sugmärken när Max har varit i närheten...

Det är typ Max so är en av dom killarna jag minns från Berga, han och Olle, han kan man ju inte bara glömma. Det kan nog inte många tjejer. Minns att Max fråga mig varför han var så het och sexig och jag kunde inte ge något annat svar på en han var SKITIG! 
Johan minns jag nu bara för jag ser honom någon gång ibland, men ja har bara minne av att jag sett honom på Berga inte om han gjorde något... 
Killarna från 2an är det väll bara den där äckliga bögen eller bi eller vad han nu var och den där killen som låg och pillade på en annan tjej när hans flickvän låg brevid, nä vi var några stycken som sov på skullen. 
Berga har nog varit den mest knäppa stället jag varit på där det fanns mest knäppa människor på ett och samma ställe! 
Min klass var nog sjukast, fanns verkligen ingen vettig människa som var riktigt riktig i den... 
Den ända normala person på Berga som jagfortfarande har kontakt med är ju typ Sofie, hon ärju någolunda skaplig! 
Tiger är ju som hon är, inte riktigt riktig någonstans men tyckerom henne som satan gör jag! 

Hon var ju typ en av andledningarna till att jag åkte till skolan överhuvudtaget (ibland) 

Det här var typ ända gången jag var full på Berga, ti skillnad från vissa andra människor... 
Det var så klart @ngelica som såg till de som vanligt! 

Sickan gjorde dock sitt yttersta för att inte skulle märkas att jag var något full på redovisningen.. 
Och om man inte redan var alkholist när man började på berga så blev man det defentetivt när man flyttade dit:

Håller du inte med Tove? 
Det var allt för mig just nu, pussar & kram 

från Valtra








 

   


Kommentarer
Postat av: kajsan

thihihih va roligt att läsa om dina gamla minnen,skriv mer sånt skojsigt å läsa ps härliga bilder pössar

2010-01-22 @ 12:04:51
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0