Test

200110

Seg dag idag...
Försökte skriva mitt cv imorse, men vid 1 behövde jag gå ut att få i mig lite frisk luft...
Gick den långa vägen idag, vilket jag ångrade mig när jag hade gått en tredje del, det finns ju inga idioter som plogar här...
Jobbigt att gå i typ 1 meter lång snö!
Iallfall kom jag tillslut fram till målet, där ja var i ca 3 timmar, sen var mina fötter som isbitar och då gick jag hem!
@ngelica skulle komma, men.... vart hon har tagit vägen har jag ingen aning om??? 



Efterlysning efter den där runda goa tjejen som står brevid mig, var är hon?

Annars idag, alldeles strax är det mitt & Kajsas pogram DET OKÄNDA, kanske återkommer!
Puss & kram






Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0