Test

En sur måndag

ÅÅååå, jag hatar att ha sånna där ONÖDIGA diskussioner som vi har haft idag!
Orka hålla på att tjaffsa, det var ingenting som jag hade lust med idag...
Dåligt humör blev jag på!

Men nu har jag pratat i telefon så nu är jag på lite bättre humör + att jag pratar me Kajsa på msn...
Vi testar hennes nya Webbkamera, de e rätt kul!
Fast jag får kramp i fingrarna...
Idag har jag varit hemma och gjort, ingenting! Vaknade klockan halv 10, de va skönt....
Fast jag har förjävla ont i käken/hakan idag, har ingen aning om vad jag har gjort, känns som någon har gett mig en fet jävla smäll!
Kom och blås...
Imorgon är det jobb, bra men synd annars kanska ja hade kunnat fått följa med och ploga... (kanske)
De skulle ju snöa en hel del ikväll!
Jag har inte så mycket mer att berätta...


Här @ngelica har du bild på en av världens sexigaste kille... Gissa vem?

Puss & kram




Kommentarer
Postat av: Fiduz

yee

2010-01-19 @ 14:20:45
Postat av: Anonym

är de ooollleeee!!!!????

2010-01-19 @ 18:12:09

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0