Test

Döende

Min middag:
2 ÄGG
2 DL SOCKER
1 ½ DL MJÖLK
3 DL MJÖL
2 TSK BAKPULEVER
2 TSK VANILJSOCKER

Annars är jag typ döende idag, iallfall dödsförkyld!
Något skit som går på förskolan...
180 nysningar om dan, de fan inte illa "Guines rekordbok Here I come"
Men jag hade lugn dag idag faktiskt halv8 - halv 2, rätt lindrigt. Samma sak imorgon! 

Ligger och kollar på bygglov, Willy är så jäkla cool! 
Jag har faktiskt sett bygglovs lastbilen i real life, i sommras. Bv tyckte ja var helt knäpp som står och hoppar upp och ner på åker för en liten lastbil. 
Men hallå, det var ju inte vilken lastbil som hellst, det var ju en känd lastbil! 
 


Läste Linnes blogg idag...
Vad det lät mysigt att ligga brevid och pilla den i naveln.
Önskar jag också fick ligga så, det var ett jäkla bra tag sen, men å mysigt de är!

Nu väntar nog sängen på mig, proppat i mig iprem så nu hoppas ja jag sover gott!
Puss & Kram


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0