Test

Det blir inga pannkakor åsså blidde de ändå!

Idag blev det pasta och räksås, det var jätte gott och en hel del samtal om varör jag inte ska jobba med barn ibland...
Kom hem efter ett litet tag sen...
Har spenderat dagen ihop med Bv, vilket gav endel blåmärken "man ska bråka och busa lite ibland"
Planen var att städa verkstan, men den planen var igår, det är inte ofta det är samma plan dan efter... 
Iallfall med tanke på att jag trodde vi skulle städa så gick jag och hämtade nyklarna till verkstan, låste upp, körde ut traktorn, hämtade skopen och började slänga elbart matrial i den. Sen ska allt annat läggas tillbaka där det ska vara. Vissa saker har jag ingen aning om vart de ska ligga eller ens var det är förnågot, de jag tycker vi ska slänga tycker inte han och tvärt om, så det är inte lätt att städa den där verkstan utan hans hjälp. När jag nästan hade kastat allt som ja hade hittat kommer han och säger: ÄNDRADE PLANER, vi ska fixa vatenkoppen i logen istället. 
ÅÅåååååå!!!! 
Vi eldade iallfall på eftermiddagen så allt var inte förgäves, men städning av alla saker är fortfarande kvar, vilket får bli en annan dag! 
Imorgon rycktas de om att de ska bli 4hjuling, gocart, killar mm. på isen så vi ska ner och kolla läget, ifall vi kommer upp imorgonbitti.... jag är helt slut idag!
Så nu väntar sängen!
Imorgon kanske jag oxå tar hem en kompis till Valtra, hon heter Disa och vi ska kolla ifall det kanske kan bli bättre för henne här...
Sov gott
Pussar & Kram


Det har varit så mycket lastbilar nu på senaste tiden här har ni den näst bästa traktorn i hela världen!


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0